Farväl



Jag har redan en gång innan behövt säga farväl till den här bloggen och nu är det dags igen. Jag har aldrig varit särskilt bra på farväl. Inte ens med en blogg som egentligen borde förknippas med plugg och jag därför borde känna mig lättad att slippa. Det är jag inte. Det känns vemodigt att skriva mitt sista inlägg. Det betyder ju att det är närmare examen och att ännu en kurs är avklarad.

Det har varit en intressant kurs för att man fått inblick i arbetslivet på ett helt annat sätt än vid föregående kurser. Det har också varit spännande att läsa alla andras bloggar och deras perspektiv och reflektioner kring det vi har hört och läst. Kursen levde upp till sitt namn och om dryga 3 månader ska jag leva upp till det utbildningen lärt mig. Vad snabbt det gick!

Det bästa med den här bloggen är egentligen att om några år kan den vara föråldrad i och med den snabba utvecklingen och ständiga förändringen i mediebranschen. Då kan jag titta tillbaka på den och se hur många rätt jag hade. Det är aldrig tråkigt med media.

Farväl bloggen och farväl Media Management 7,5hp.

Kommentarer
Postat av: Emma

Om bloggen är föråldrad om några år är ju även våra kunskaper det... Hualigen. Men det är nog bäst att vi vänjer oss vid det eftersom vi verkar ha valt den mest föränderliga bransch som finns ;)

2011-02-22 @ 21:11:10
URL: http://workbookbysabel.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Elin Adolfsson
Media Management 08
Medier & Samhälle 7,5hp
Linnéuniversitetet
RSS 2.0