Välkommen till min nya workbook!



Hej och välkommen! Jag heter Elin och läser tredje och sista året av Media Management-programmet vid Linnéuniversitetet i Kalmar. I måndags, det vill säga igår, påbörjades en ny kurs - Medier och Samhälle, där den övergripande examinationen kommer att vara den här workbooken, bloggen. Jag har tidigare erfarenhet av att blogga, och tycker att detta examinationssätt kan vara både lärorikt och roligt.

Den här bloggen kommer att handla om just medier och samhälle. Tillsammans med delar ur föreläsningar och kurslitteraturen ska jag reflektera över de ämnen som tas upp.
Elin, MEM08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Elin Adolfsson
Media Management 08
Medier & Samhälle 7,5hp
Linnéuniversitetet
RSS 2.0